طلاب العرب Arab students
أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمــات، بالضغط هنا كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

نفسى الاقى نفسى

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
شيكا خليل

شيكا خليل

نفسى الاقى نفسى Empty
مُساهمةموضوع: نفسى الاقى نفسى   نفسى الاقى نفسى Icon_minitimeالأحد يونيو 30, 2013 2:11 pm

انا بكتب كانى بكلم نفسى وعينى مدمعه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]ونفسيتى زفت بجد حاسه انى بغرق .......... [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

انا نفسيتى زفت متدمره متدمره اناكتبت من فتره هنا فالاساس انا كنت 120 كيلو فالبدايه من 5 سنين وخسيت لحد 72 كيلو وبعد ما خصلت الكليه رجعت لحد 114 بسبب قله الحركه والاكل اهو عملت ريجيم انا واخواتى هنا ففتكات وكتبته من فتره وكنت ساعتها باديه وانا 112 وخسيت 4 كيلو وكنت متحمسه جدا حصلتلى حادثه قعدتنى فالسرير ورجلى اتكسرت وكدمات و ارتجاج فالمخ وادويه وطبعا كنت باكل وانا نايمه فالسرير ومش بتحرك لسه فاكه الجبس امبارح وطبعا وزنت واتفاجأت انى بقيت 114 كنت هتشل وعندنا اعايله رخمه شويه مبتسبش حد فحاله كله ايه ده انتى تخنتى يا ساره انتى رجعتى تانى يا ساره خدى بالك يا ساره ساره ساره ساره [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] عمى يتريق ودا ينريق ما طبعا انا كنت غزال وبقيت جموسه جيت انزل الكليه دلؤقتى ملاقتش لبس جاى برغم ان فيه لبس ع قدى وبلبسه عادى لكن وانا بلبسه حاسه انى بحشر جموسه فى اللبس وش ملاك وجسم طور خاصه انى جسمى عريض زى ستايل جسم بسكال مشعلانى كدا بس اقل فاعرض يعنى اما بتخن ببقى ضلفه نفسيتى وحشه قوى بعافر مع الى قدامى اما يتريقوا على جسمى واقعد اهزر واضحك واما اروح او ابقى لوحدى بحس بانى مخنوقه وعاوزة اعيط من كتر ما بتحم تريقه مبقتش احب اخرج مبقتش احب حتى امشى فالشارع بقى الى يبصلى نظره اعجاب بينى وبين نفسى احس انها نظره تريقه ع جسمى فالبيت اجى ادخل عشان اكل ابص الاقى 100 عين بتبصلى كأنهم بيقولولى انتى بتاكى ليه يا تخينه انتى .......عاوزه اغمض عينى وافتحها الاقى نفسى رجعت لنفسى تانى الاقى ساره بقت 72 تانى مع العلم انى طولى 170 انا بجد مش عارفه اعمل ايه ومحدش حاسس بيا بجد محدش حاسس بيا قلت اكتب هنا يمكن انتوا تحسوا بيا ادونى حل مش انا اختكم برضو [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

adminmine
Admin
adminmine

نفسى الاقى نفسى Empty
مُساهمةموضوع: _da3m_16   نفسى الاقى نفسى Icon_minitimeالإثنين يوليو 01, 2013 9:36 am

موضوع رائع بوركت
نفسى الاقى نفسى 4
نفسى الاقى نفسى 128711691410

نفسى الاقى نفسى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نفسى اخس لان صحتى فنازل
» نفسك ابنك او بنتك هو\ى الى تقولك يا ماما نفسى اشرب لبن ... طب تعالى
» نفسك ابنك او بنتك هو\ى الى تقولك يا ماما نفسى اشرب لبن ... طب تعالى
» انتبهوا أرجوكم ...اسمعوا ماذا تقول نفسى؟ 2
» انتبهوا أرجوكم اسمعوا ماذا تقول نفسى؟