طلاب العرب Arab students
أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمــات، بالضغط هنا كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

الحقووووووووووووووووووووووونى بجد زهقت وهيجرالى حاجه يكونش همووووووووووت

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
شيكا خليل

شيكا خليل

الحقووووووووووووووووووووووونى بجد زهقت وهيجرالى حاجه يكونش همووووووووووت Empty
مُساهمةموضوع: الحقووووووووووووووووووووووونى بجد زهقت وهيجرالى حاجه يكونش همووووووووووت   الحقووووووووووووووووووووووونى بجد زهقت وهيجرالى حاجه يكونش همووووووووووت Icon_minitimeالأحد يونيو 30, 2013 12:41 pm

ازيكو يافتوكاااااااااااات ماهو المرة دى ياتلحقوووووووووووووونى يا هموت نفسى .... ماهو اللى انا فيه دا ميرضيش حد ولا بنى ادمين حتى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

انا بخسسسسسسسسسسسسسس اتوماتيك بدون اى مقدمات باكل مباكلش بخسسسسسسس بقيت مومياااااااااء هيكل عضمى ...
ها مين فيكو هتقولى اعملى تحاليل عملت يا اوختشى والله بول وبراز وغده درقيه وتحليل دم شامل انا فالسليييييييم شمعه منورة [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

المهم انى بحس انى فى اسبوع زدت شويه اقل زعله تخلينى انزل بس نزول غير طبيعى انا الكل بيقابلنى قبل كلمة ازيك الاقى اى دااااااااااااااااااااااااا انتى خسيتى كده ليه دانتى هتختفى مع انى كمان ببقا محشيه هدوووووووووووم [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

نفسيتى وحشه اوى اوى انا مش هقولكم جربت اى وصفات انا كنت باخد ادويه وحبوب خميره بس مش بانتظام طبعا

انا كليتى تقيله شويه وتعبانى بطبق بالاربع ايام وبزاكر 8 أيام فالاسبوع [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] مش مصدقين لا بجد صدقو انا اسبوعى 8 أيام

تعبانه اوى ماهو يتفيدونى ياتدعولى بالرحمه انا هموت نفسى

انا صحبتى كانت رفيعه واخدت خلطه من عند العطار تخنت فى اسبوووووووووع بس هى على ما تجيبهالى هكون اختفيت عشان انا هشوفها بعد شهر اعمل ايييييييييييييه قولولىىىىىى يافتوكات ساعدونى انا بجد متدمرة وخطوبتى هتبقى بعد شهر او اتنين لو ربنا يسرلى الامور عيلة خطيبى مش هيقدرو يحدد انا بنت والا ولد ماهى الامكانيااااااااااااااااااات اتضربت لما خسيت بقيت مسح من كله

بس والله انا كنت مزة المزاميز ومقلبظه وكان عندى خدود بتتهز وانا ماشيه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] الله يرحمنى بقا

ردو عليااااااااااااااااااا فيدووووووووونى اعمل اييييييييه ؟؟؟؟؟؟؟

robotico

الحقووووووووووووووووووووووونى بجد زهقت وهيجرالى حاجه يكونش همووووووووووت Empty
مُساهمةموضوع: _da3m_8   الحقووووووووووووووووووووووونى بجد زهقت وهيجرالى حاجه يكونش همووووووووووت Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 02, 2013 12:33 pm

الحقووووووووووووووووووووووونى بجد زهقت وهيجرالى حاجه يكونش همووووووووووت 9979
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انجاز رائع ومواضيع مميز وابداع راقي
سلمت وسلمت الايادي التي شاركت وساهمت في هذا الطرح الجميل
بارك الله بك ولا تحرمنا من ابداعاتك وتميزك المتواصل
واصل في كل ما هو جديد ومفيد لديــــــــــــــك
فنحن بانتظار جديدك الرائع والجميــــــل
كوجودك المتواصل والجميل معنا
الحقووووووووووووووووووووووونى بجد زهقت وهيجرالى حاجه يكونش همووووووووووت 9979

الحقووووووووووووووووووووووونى بجد زهقت وهيجرالى حاجه يكونش همووووووووووت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» أعمل ايه زهقت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» انا زهقت وخلاص قررت اخس مين يجي معايا يشجعني
» انا مش عامله رجيم ولا حاجه مين بقى هتيجى معايا
» تعالى بسرعه اوريكى حاجه قبل الصيف مايخلص ..
» حاجه تحرق الدم