طلاب العرب Arab students
أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمــات، بالضغط هنا كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

♥♥♥.. تعــــــالي يا تخينة منك ليهاا عندي الحل ..♥♥♥

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
شيكا خليل

شيكا خليل

♥♥♥.. تعــــــالي يا تخينة منك ليهاا عندي الحل ..♥♥♥ Empty
مُساهمةموضوع: ♥♥♥.. تعــــــالي يا تخينة منك ليهاا عندي الحل ..♥♥♥   ♥♥♥.. تعــــــالي يا تخينة منك ليهاا عندي الحل ..♥♥♥ Icon_minitimeالأحد يونيو 30, 2013 11:53 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
صباااح // مسااء الخيـــــــرر عليكواا يا احلــــــى زهراات فـ العالمـ ✿ [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] ادعولي يا بنات لأني عيانة جداآ وعايزة بقي تقييمات ورد عشان مزعلش .. طبعاآ انــــــــــــــا ربغاية عارفة هههههههههه وهبلة كماان معلش تأثير الأدوية بقي .. ههههههههه نخش فـ موضوعنا بقي أكييد معظمنا بيواجهة مشكلة وهي البدااانة وسنك دة لو معالجتيش البدانة وعنلتي رجييم هتتعبي لما تكبري جداآ فـ الرجيمات اللي ملهاش فايدةه واللف علي الدكاترة ووجع الدماغ !! طب ليية ؟؟ متيجي اقولك ريجيم انـــــــــــتا ماشية علية .. بصي يا ستي بأماانة كان وزني 52 كيلو دلوقتي 43 كيلو الحمد لله مشيت شهر علي الرجيم دة أنـــــــــــــــــتتا اللي كتباةه والله اصل ماما قالتلي أنتي عايزة لما تكبري يبقي جسمك جمييل ما شاء الله أنا اتكسفت طبعاآ قعدت ادوور علي رجييم كلة بيبقي صعب ومبعرفش انفذة خاالص !! .. بصو هو دة الرجيييم ..... [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

------------------------------------
الفطار : ممكن تخاالف شوية .. [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

* لبن ناقص الدسم مع عيش فينو و جبنة ناقصة الدسم و فاكهة وبيضة مسلوقة

* عصيير مع فاكهة و بيضاية مسلوقة او علي الزيت بس الزيت يكون قليل او بطاطس مهروسة

طبعاآ .. أي فطاار مصري بيقي فول وطعمية وجبنة وبيض مسلوق وبيض مقلي و عيش بلدي وخيار و طماطم و لانشون و .... [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كل دة ومش عايزة تتخني طيب مامتك مش عاملة غير دة .. مش لازم تاكلي من كل الأنواع مثلا الطعمية واحدة بس و الفول متكتريش و كلي بيض مسلوقة افضل وبس والأفضل متاكليش بعيش بلدي لأنة دسم جداآ ممكن تاكلي بالفينو او اي عيش خفيف وافضل عيش وسعراتة الحرارية قليلة هو العيش الأسمر ..

-------------------------------------
الغدااء : دة تحاول تلتزم فيية !! [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

قبل الأكل اشربيلك كوبايتين ماية يظبطوا معاكي الدنيا عشان متكتريش اكل و اهم حاجة طبق السلطة الغلبان اللي ماما بتاكلة لوحدها ركزي علية اكتر من اي حاجة
والرز مامتك مثلا لو عاملة ملوخية مثلا مش لازم كل ملعقة ملوخية معاها رز ممكن تاكلي الملوخية كدة .. يعني متكتريش من الرز وفي ناس تحب العيش البلدي بدل الرز لا طبعاآ الرز سعراتة الحرارية اقل بكتيير و كماان شووربة الخضاار دي مفروض اهم غذااء اصلا لو كان فية معجنات تاكل 6 ولو كان فية محشي كفاية 6 صوابع مش لازم الطبق كلة !!! [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]ومتكتريش الشطة والتوابل فـ أكلك ومتاكليش في الغداء فواكهة لانها افضل بين الوجبات او في الفطار او العشاء والفراخ متاكليهاش برز كليها كدة ولا بعيش بردة !!
---------------------------------------
العشاء : لازم يكون بسييط جداآ [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

زبااادي لبن فينو او جبنة فواكهة سلطة خضار او سلطة فواكة اي حاجة المهم متكترييش !!
---------------------------------------
طبعاآ أفضل ريجيم .. تعملي طبق سلطة خضار او فاكهة كبيييييييييير اووي [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
وتعدي تاكلي فية طوول اليوم لغاية ما يخلص وتعملي تاني تعدي حوالي 3 ايام بالكتيير يظبطوكي ان شاااء الله [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] وتشربي ماااية كتييييييييييييييير اووووووي ..
يلا فـ اماان الله اشوفكم بموضوع جديد يا قمرة مووواة بحبكم [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] اووووي

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

robotico

♥♥♥.. تعــــــالي يا تخينة منك ليهاا عندي الحل ..♥♥♥ Empty
مُساهمةموضوع: _da3m_2   ♥♥♥.. تعــــــالي يا تخينة منك ليهاا عندي الحل ..♥♥♥ Icon_minitimeالأربعاء يوليو 03, 2013 8:34 pm

♥♥♥.. تعــــــالي يا تخينة منك ليهاا عندي الحل ..♥♥♥ 29
مأراوع قلمك حين يصول ويجول
بين الكلمات تختار الحروف بكل أتقان ..
تصيغ لنا من الأبداع سطور تُبهر كل من ينظر إليها ..
دائمآانت متألق

♥♥♥.. تعــــــالي يا تخينة منك ليهاا عندي الحل ..♥♥♥ 29

♥♥♥.. تعــــــالي يا تخينة منك ليهاا عندي الحل ..♥♥♥
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» هل تعاني من نقص الفيتاميينات؟ الحل عندي
» شهيتك مفتوحة لا تنزعجي الحل عندي
» شهيتك مفتوحة لا تنزعجي الحل عندي
» عندي بطن زهققققققققققققققققققققققققت والله
» عندي طلب عاجل