طلاب العرب Arab students
أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمــات، بالضغط هنا كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

الي تعبت من الرجيم حاجة جامدة من الاخر

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
شيكا خليل

شيكا خليل

الي تعبت من الرجيم حاجة جامدة من الاخر Empty
مُساهمةموضوع: الي تعبت من الرجيم حاجة جامدة من الاخر   الي تعبت من الرجيم حاجة جامدة من الاخر Icon_minitimeالأحد يونيو 30, 2013 11:39 am

بسم الله الرحمن الرحيم
انا اول مرة اشارك في المنتدي بس انا من المتصفحات الجيدات لمنتديات كتير وانا فاضية بقي كل ما ادخل منتدي واشوف وصفة وتكون طبيعية طبعا اجري واعملها علي طول واقول انا حاخسر ما هي طبيعية وزي ما قلت لكم انا جربت حاجات كتييييير قوي والحمد للة حاقول لكم علي التفاصيل واحدة واحدة ونتيجةكل واحدة اة قبل ما انسي في حاجة بسيطة لازم تاخدوا بالكم ليها مفيش جسم زي التاني والي يقول غير كدة لمؤاخذة يبقي [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]كنت عايزة اقول حاجة تانية بس افهموا انتوا نقل لية بقي استحملوني بس ان شاء الله حتستفادوا
اولا الستات بيتخنوا ازاي انا عارفة سؤال عبيط بس والله الاجابة حتوفر عليكم حاجات كتير بصوا بقي اول حاجة الاكل الكتير والقعدة في البيت (من غير شغل )يعني شغل البيت يعني الواحدة تاكل ومتنضفش ولا تغسل ولا تمسح ولا تكوي ولا توضب وكل دا كل يوم انا عارفة حتقولوا اية المجنونة دي استحملوني
ثانيا:الهرمونات يعني في ستات مبتاكلش كتير وعلشان الهرمونات تلخبطة تتخن
ثالثا:الحمل والرضاعة الوزن بيزيد ومبنعرفش ننزلة
رابعا:الوراثة اة والله انا اعرف واحدة عليتها كلهم تخان وهي وبنتها الصغيرة تخان علي فكرة مش مرض دا من نوعية الاكل
ودا الي عرفتة يعني تيجي واحدة تقول لك انا جربت وانا عملت وخسيت تروحي تجري زي الصاروخ علشان تعملي زيها دي كارثة كبيرة لازم الاول تعرفي هي شكلها اية وتخنت ازاي علشان لو زيك ممكن تجربي الي هي عملتوا زهقتوا صح
المهم :اول خطوة علشان تخسي تقتنعي ان انت شكلك وحش من الاخر كدة وانك لو خسيتي حتلبسي الي نفسك فية وشكلك كمان حيبقي حلو
بعدين تبتدي تشربي سنامكي من عند العطار دا مش للتخسيس دا لتنضيف القولون والدكاترة النضيفة بتكتبوا لكل واحدة عايزة تخس
بعد كدة نبتدي صح
ازاي ناخد كل يوم الصبح كوب شاي اخضر
وبعد الغدا كوب شاي اخضروبعد العشا كمان
طاب اية الغدا واية العشا بصوا بقي انا جربت رجيم الاكل بتاع الدكاترة لقيتوا عايز له ميزانية لوحدة وحتملي وتكسلي تكملي طا لية من الاول انا اكل من اكل البيت بس ما اشبعش معلش نستحمل شوية في الاول وبعدين معدتنا حتتعود علي كمية الاكل وبعدين كلي خيار او طماطم لحد ما تشبعي او جزر او خس اي حاجة عندك في البيت واهم حاجة شرب الشاي الاخضر
زهقتي من الشاي الاخضر اشربي (كوب ماء مغلي علية معلقة عسل نحل ونصف ليمونة ونصف ومعلقة قرفة)دا مشروب من الاخر بيحرق الدهون
يعني لا نظام غزاءي ولا سعرات ولا برشام تخسيس ولا اي حا جة جربي وادعي لي
انا واختي وبنات خالتي وعمتي وبنتها عملوا كدة والنتيجة جميلة جدا صحيح مش كلنا نزلنا نفس الوزن بس اقل واحدة نزلت 5 كيلو في الشهر من غير تعب
يا رب اكون افدتكم والي يجرب ويعمل زي ويلاقي نتيجة اوصية بالدعاء لي ولاولادي وزوجي
Admin
Admin
Admin

الي تعبت من الرجيم حاجة جامدة من الاخر Empty
مُساهمةموضوع: _da3m_12   الي تعبت من الرجيم حاجة جامدة من الاخر Icon_minitimeالأربعاء يوليو 03, 2013 8:37 pm

الي تعبت من الرجيم حاجة جامدة من الاخر 9979
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انجاز رائع ومواضيع مميز وابداع راقي
سلمت وسلمت الايادي التي شاركت وساهمت في هذا الطرح الجميل
بارك الله بك ولا تحرمنا من ابداعاتك وتميزك المتواصل
واصل في كل ما هو جديد ومفيد لديــــــــــــــك
فنحن بانتظار جديدك الرائع والجميــــــل
كوجودك المتواصل والجميل معنا
الي تعبت من الرجيم حاجة جامدة من الاخر 9979
https://counter-strike-world.mam9.com

الي تعبت من الرجيم حاجة جامدة من الاخر
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» غيرنا الرجيم في الشهر 10 مرات وجربنا كل حاجة والنتيجة ....
» ماهو الرجيم الكيميائي ، ماهي اعراض و فوائد و مخاطر الرجيم الكيميائي
» اغنيه مش كل حاجة mp3 , تحميل اغنيه ميلودي هيتس محمد الصاوي مش كل حاجة mp3
» نكت جامدة طحن
» والله تعبت وقربت أكره الحياة