طلاب العرب Arab students
أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمــات، بالضغط هنا كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

حصرى من بنان السماء لعرايس فتكات ال بيحلموا يوم فرحهم يبقوا نجمات وقمرات وموزات ههه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
شيكا خليل

شيكا خليل

حصرى من بنان السماء لعرايس فتكات ال بيحلموا يوم فرحهم يبقوا نجمات وقمرات وموزات ههه Empty
مُساهمةموضوع: حصرى من بنان السماء لعرايس فتكات ال بيحلموا يوم فرحهم يبقوا نجمات وقمرات وموزات ههه   حصرى من بنان السماء لعرايس فتكات ال بيحلموا يوم فرحهم يبقوا نجمات وقمرات وموزات ههه Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 02, 2013 7:21 pm

بسم الله الرحمن الرحيم وهنبدأ ال
القنبلة

شوفوا انا وقعت على واحدة فى المنتدى هنا
على ايديها بفيت قمر فى شبكتى
بس بعد كده
كل ما ادخل المنتدى ,مش بلاقيها سألتها قالت ليه انها معندهاش وقت وانها بتدخل تلاقى
كل مواضيعها مقفوله وكل ال يكتب عنها حاجه يتقفل الموضوع
قولت خلاص ابقى اكلمها على الموبيل بس الموبيل بتاعها على طول هى مش بترد عليه
وسالتها برضوا قالت ليه انها بترد على ال مواعيد افراحهم قربت لان التليفون مش بيبطل رن وهى كمان مش عندها لال رقم واحد
طيب انا بقى عايزة منكم حاجه
انكم تخلوها ترجع المنتدى تانى وتكلموها على الفيس يمكن توافق لان هى بيتى سنتر متحرك واسعارها حلوة جدا وشغلها اقسم بالله يجنن وانا بصراحه مكنتش مصدقة انها هى ال عامله رسمه العين ال شوفتها فى المنتدى اول ما اشتركت هنا بس هى عملت ليا اختها فى شبكتى
والمشكله هنا اه انها مش بترد على الموبيل فى اى وقت وبتدخل الفيس كل يوم او يومين نص ساعه لكن
هى لو فى المنتدى نقدر نسالها ذى كده الموضوع ال عملاه ال اسمه لو انتى عروسه لازم تستفيدى منى
الموضوع ده عملت الوصفات ال فيه جابت نتيجه تحفة بس عندى لها شويه اسأله
انا اخر مرة كلمتها عرفت ان الفرح له عرضيين
1 حمام مغربى ملكى والميكب والطرحه ب1000ج و2 العرض الاول =حمام شيكولاته وسويت علاجى وحنه شو وكيراتين ب3000ج
طبعا وش كده الحنه شو بتاعتها تجنن بتلبسك صعيدى وفلاحى وهندى
والكيراتين والله العظيم انا ومامى جربنا ناس كبيرة ومشهورة
بس مدام شيماء بتعمله بضمير اكتر ونتيجته احسن وسعره معقول شويه وهى بتقول انها معها شهاده بس احنا مشفنهاش بس هى متميزة وفاهمه وكل شعر كده عندها ليه طريقة شويه مختلفة
المهم بقى انا عرفتكم عليها
اطلعوا جدعان واعملوا اى حاجه خليها ترجع فى وسطنا تانى
هى اسمها خبيرة تجميل سعودى ستايلت ودا موضوع لها هنا [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

robotico

حصرى من بنان السماء لعرايس فتكات ال بيحلموا يوم فرحهم يبقوا نجمات وقمرات وموزات ههه Empty
مُساهمةموضوع: _da3m_6   حصرى من بنان السماء لعرايس فتكات ال بيحلموا يوم فرحهم يبقوا نجمات وقمرات وموزات ههه Icon_minitimeالأربعاء يوليو 03, 2013 8:12 pm

حصرى من بنان السماء لعرايس فتكات ال بيحلموا يوم فرحهم يبقوا نجمات وقمرات وموزات ههه Tealscrollroses
مشكورين علي الموضوع الشيق والجميل
في انتظار مشاركاتكم المييزه
واصلوا تميزكم وتقبلوا مروري

حصرى من بنان السماء لعرايس فتكات ال بيحلموا يوم فرحهم يبقوا نجمات وقمرات وموزات ههه Tealscrollroses

حصرى من بنان السماء لعرايس فتكات ال بيحلموا يوم فرحهم يبقوا نجمات وقمرات وموزات ههه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» يامسلمون اين انتم من وحي السماء
» مشروب خاص لتخسيس نجمات هوليود
» ♥♥♥ حملة هاستغفر كل يوم على فتكات ♥♥♥
» مكانس تكنس السماء وتنظفها !!
» صور للارض من السماء... شي رائع جدا