طلاب العرب Arab students
أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمــات، بالضغط هنا كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

يتلحقونى يا متلحقونيش عندى حالة احباط شديد

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
شيكا خليل

شيكا خليل

يتلحقونى يا متلحقونيش عندى حالة احباط شديد Empty
مُساهمةموضوع: يتلحقونى يا متلحقونيش عندى حالة احباط شديد   يتلحقونى يا متلحقونيش عندى حالة احباط شديد Icon_minitimeالأحد يونيو 30, 2013 2:32 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] بسم الله الرحمن الرحيم طبعا باين من العنوان ومن شكلى انى مضمره نفسيا يا جماعه انا مش عارفه اخس خالص وكل لما ابتدى ارجع تانى ومش عارفه اكمل هتقولولى معندكيش ارادة هقولكم اه معنديش ولو عندى بتبقى لفتر محدده لا تتعدى اليوم ياعنى ممكن اليوم كله امشى كويس وف اخر اليوم ابوظ كل اليوم ولقينى نازله على الاكل بطريقه غريبه د غير بقى لما روحت لدكتورة بتاعت تخسيس هقولكم كانت بتعمل معايا ايه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] والله كنت بحس انها مش طيقانى اخس نصف كيلو مش عجبها اخس كيلو مش عجيها وكانت دايما تقولى كلام بيديقنى قوى ولو خبيت حزنى وبتسمت بدل ما اعيط تقولى انا مش عارفه انتى بتضحكى على ايه ا و تقولى انتى فاشله او تقولى انا مش عارفه انتى متفائله براحتك المهم انا مشيت معاها شهر ونزلت ف الشهر د 6ك ونصف بس اخر مره نزلت فيها كيلو وزعلت منى وقعدت تبستف فيا شويه اتخنقت قوى وروحت قعت اعيك وجوزى يحايل فيا وقالى لو مش عاوزة تروحى عندها تانى متروحيش وفعلا من ساعتها مرحتش تانى المهم قعت اسبوعين فتحاها على البحرى وكانى بنتقم من كلام الدكتوره فى نفسى وبعدين حجزت ف جم العب رياضه واخد نظام وكانت المفاجئه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] اللى خسيته فى شهر رجع فى اسبوعين رجعت5 كيلو مش عارفه ازاى بس انا عليا البريوت لما وزنت يا ترى ليها تاسير ولا انا زت كل الزياده دى مدايقه قوى وتعبانه ومش عارفه اعمل ايه وخايفه مقدرش اقاوم بارده الاكل اللى بحبه واول ما بشوفو [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] مش بقدر اقومه اه انا نسيت اقولكم انا وزنى بس محدش يتخض [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] 105ونصف خسيت اول شهر 6كيلو ونص وبعدين رجعت دلوقتى وبقيت

104 يارب حد يفدنى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

robotico

يتلحقونى يا متلحقونيش عندى حالة احباط شديد Empty
مُساهمةموضوع: _da3m_20   يتلحقونى يا متلحقونيش عندى حالة احباط شديد Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 02, 2013 12:29 pm

يتلحقونى يا متلحقونيش عندى حالة احباط شديد 29
مأراوع قلمك حين يصول ويجول
بين الكلمات تختار الحروف بكل أتقان ..
تصيغ لنا من الأبداع سطور تُبهر كل من ينظر إليها ..
دائمآانت متألق

يتلحقونى يا متلحقونيش عندى حالة احباط شديد 29

يتلحقونى يا متلحقونيش عندى حالة احباط شديد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مراقبة طبية مستمرة وتكتم شديد حول حالة مبارك الصحية بعد شائعة وفاته
» انهيار عصبي شديد صدمه انسانيه قويه
» خواتى لى تبي تحط حناء تجي عندى
» البحرين تعلن احباط مخطط ارهابي استهدف الاستقرار وقلب نظام الحكم
» عندى لكم خبر ممتااااااااااااز جدا